Skip Navigation Links
ماموریت غیرممکن زیر 14سال
1

این لیگ در دو زیربخش مقدماتی (Primery) و پیشرفته (Secondary) برگزار می‌شود. هدف هر دو زیربخش، آن است که شرکت کنندگان در محل مسابقات به طورکامل مراحل ساخت یک ربات را بدون استفاده از قطعات پیش ساخته طی نمایند. تفاوت دو زیربخش مقدماتی و پیشرفته تنها در رده‌ی سنی شرکت کنندگان آن‌ها می‌باشد. جزئیات بیشتر در مورد نحوه‌ی برگزاری، دانش فنی مورد نیاز در هر بخش و ... در فایل قوانین موجود است.

 

 



سرپرست لیگ:

حسن نوذری, دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، ایران

 

ارتباط با اعضای کمیته فنی:

aut.mission@gmail.com



  ماموریت غیر ممکن :

هدف این مسابقه آن است که رویدادی روباتیک و دانش آموز محور فراهم نمایند به گونه‌ای که ملاک اصلی امتیاز دهی و رتبه بندی آن خلاقیت و مهارت حل مسئله‌ی دانش‌آموزان باشد به طوری که شرکت کنندگان با استفاده از قوه تخیل و خلاقیت و همچنین استفاده از وسایل رایج و در دسترس مانند چوب بستنی، لیوان یک بار مصرف، قیچی و ... و همچنین مدارات الکترونیکی ساده و نیز بردهای ساده‌ای همچون Arduino بتوانند مشکل مطرح شده توسط تیم داوری را حل نمایند. دانش آموزان اجازه دارند تنها از ابزارها و وسایلی که توسط کمیته‌ی فنی مجاز شناخته می‌شوند استفاده نمایند. لیست کامل ابزار آلات مجاز، غیر مجاز و ضروری متعاقبا اعلام خواهد شد. تمامی مراحل ساخت روبات‌ها در محوطه‌ی مسابقات و در محل مشخصی که برای این امر در نظر گرفته شده‌است انجام خواهد شد. به منظور تلاش برای برقراری عدالت، امتیاز تیم‌هایی که از تجهیزات ارزان قیمت‌تر استفاده نمایند (و روبات آن‌ها به خوبی سایر روبات‌ها عمل نماید) بیشتر خواهد بود.

رده­های سنی و گروه بندی مسابقات:

این لیگ در دو بخش primary و secondary برگزار میشود. تنها تفاوت این دوبخش در رده‌ی سنی شرکت کنندگان آن‌هاست.

تمامی شرکت کنندگان لیگ primary می‌بایست تا زمان برگزاری مسابقات کمتر از 14 سال تمام سن داشته باشند. به عبارت دیگر، تنها متولدین 29 اسفند 1383 به بعد می‌توانند در زیر بخش primary شرکت نمایند.

همچنین تمامی شرکت کنندگان لیگ secondary نیز می‌بایست تا زمان برگزاری مسابقات کمتر از 18 سال تمام سن داشته باشند. به عبارت دیگر، تنها متولدین 29 اسفند 1379 به بعد می‌توانند در زیر بخش secondary شرکت نمایند.

بدیهی است عدم رعایت محدودیت‌های فوق موجب حذف تیم از دور رقابت‌ها خواهد شد. بنابراین در صورتی که ابهامی در هر یک از این موارد وجود دارد حتما به منظور اطمینان، از طریق ایمیل موجود در سایت با کمیته‌ی فنی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

1) محوطه ساخت

۱.۱ : هر تیم به محوطه‌ی ساخت، جایی که طراحی و ساخت روبات را انجام می‌دهد، دسترسی دارد.

۱.۲ : حداقل محوطه ساخت برای هر تیم به اندازه یک میز است.

2) محوطه بازی

۲.۱: ابعاد و آرایش محوطه‌ی بازی به ماموریتی که روبات‌ها باید حل کنند بستگی دارد .اطلاعات مربوط به زمین تنها در اختیار کمیته فنی است و فقط در روز مسابقات رونمایی خواهد شد.

۲.۲: در طول مرحله ساخت، هر تیم می‌تواند برای تست روبات خود تقاضای دسترسی به محوطه‌ی بازی را بدهد. بسته به ماموریت طرح شده و میزان نیاز به تست روبات‌ها در زمین، کمیته‌ی فنی برنامه‌ای برای دسترسی دانش‌آموزان به زمین اعلام خواهد نمود.

تذکر: ممکن است در برخی ماموریت‌ها، به هیچ تیمی اجازه‌ی دسترسی به زمین بازی داده نشود اما حتما در ابتدای بازی اجازه‌ی کالیبره کردن سنسورها داده خواهد شد.

3) ابزار و تجهیزات

۳.۱ : شرکت کننده‌ها از لپ تاپ برای برنامه‌ریزی روباتشان استفاده خواهند کرد.

۳.۲: لیست کاملی از لوازم، ابزار و وسایل مجاز، غیر مجاز و توصیه شده، متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین ماموریت روبات‌ها پیش از آغاز مسابقات اعلام نخواهد شد.

۳.۳ : بیشترین تعداد موتورهای با گردش کامل همیشه کمتر یا مساوی ۴ است عدد است. این موتورها شامل موتورهای DC یا موتورهایی که موقعیت را گزارش می‌کنند می باشد. این تعداد حد بالای محدودیت برای هر مسابقه ماموریت غیر ممکن است اگر چه شاید یک مسابقه خاص محدودیت بیشتری را اعمال کند.

۳.۴ : بیشترین تعداد سروو موتور‌ها همیشه کمتر یا مساوی ۶ عدد است. این تعداد حد بالایی محدودیت هر مسابقه ماموریت غیر ممکن است اگر چه شاید یک مسابقه خاص محدودیت بیشتری اعمال کند.

۳.۵ : بیشترین تعداد سنسورهای IR همیشه کمتر یا مساوی ۶ عدد است . این تعداد حد بالای محدودیت هر مسابقه‌ی ماموریت غیر ممکن است اگر چه ممکن است یک مسابقه محدودیت‌های بیشتری اعمال کند.

۳.۶ : بیشترین تعداد سنسورهای ultra sonic همیشه کمتر یا مساوی ۴ عدد است. این تعداد حد بالای محدودیت هر مسابقه‌ی ماموریت غیر ممکن است اگر چه ممکن است یک مسابقه محدودیت‌های بیشتری اعمال کند.

۳.۷ : بیشترین تعداد سنسورهای لمسی همیشه کمتر یا مساوی ۴ عدد است. این تعداد حد بالای محدودیت هر مسابقه‌ی ماموریت غیر ممکن است اگر چه ممکن است یک مسابقه محدودیت­های بیشتری اعمال کند.

3.8  : بیشترین تعداد فتوسل همیشه کمتر یا مساوی 4 عدد است . این تعداد حد بالای محدودیت هر مسابقه‌ی ماموریت غیر ممکن است اگر چه ممکن است یک مسابقه محدودیت‌های بیشتری اعمال کند.

 

۳.9 : هر تیم می‌تواند از ابزارهای رایج خود استفاده نماید به شرطی که کمیته‌ی فنی اجازه‌ی استفاده از آن‌ها را داده باشد. کمیته‌ی فنی ممکن است به دلیل جلوگیری از نقض قانون و یا خطرناک بودن ابزار موردنظر، اجازه‌ی استفاده از آن را صادر نکند.

3.10 : با اجازه دادن به دانش­آموزان برای استفاده از ابزاری در محوطه ساخت، مسئول تیم متعهد می‌شود که دانش‌آموزان می­دانند چگونه از این ابزار به صورت امن استفاده کنند و مسئولیت هر گونه صدمه یا دیگر نتایج استفاده نا صحیح از ابزار را برعهده می­گیرد.

۳.۱1 : تیم­ها اجازه دارند بدون هیچ منعی از مواد و وسایل رایجی همچون موارد زیر استفاده نمایند:

۱- کاغذ ، ورقه تخته ، کاغذگلاسه ، استیرو فوم، انواع چوب بستنی، خلال دندان

۲- چسب ، میله های چوبی چاپ استیک ، گیره لباسی

۳- لیوان کاغذی ، بشقاب کاغذی

۴- لیوان پلاستیکی ، بشقاب کاغذی

۵  گیره کاغذ ، گیره مو ، گیره کلاسور ، سوزن ، واشر، سنجاق قفلی

۶  سیم ، طناب ، نخ

۷- چسب برق ، چسب دو طرفه ، چسب مایع

۸  خودکار

۹  نوار پلاستیکی

۱۰  وارنیش

11- سازه های پلاستیکی و آهنی به همراه پیچ و مهره

۳.۱1 : تیم­ها اجازه دارند بدون هیچ منعی از ابزار رایجی همچون موارد زیر استفاده نمایند:

  • قیچی
  • چاقو
  • سیم چین
  • چسب مایع
  • چکش
  • منگنه
  • پیچ گوشتی
  • انبر دست

۳.۱2 : امنیت دانش آموزان مهم ترین هدف است . بنابراین مواد خطرناک ( مثل مواد شیمیایی ) همچنین ابزار خطرناک ( مثل اره ) نباید استفاده شوند .

۳.۱3‌ : هیچ محدودیتی در نوع پردازنده‌ی مورد استفاده وجود ندارد. بنابراین تیم‌ها مجازند از میکروکنترلرهای AVR، PIC، ARM و هر میکروکنترلر دیگری که در بازار ایران موجود است استفاده نمایند. همچنین استفاده از بوردهای Arduino  نیز مجاز است اما استفاده از شیلدهای Arduino  ممنوع خواهد بود.

3.14: استفاده از پلتفرم های آماده نظیر  mindstormو... مجاز است، اما برای برقراری عدالت بین همه ی شرکت کنندگان (کسانی که از پلتفرم های آماده استفاده نمی کنند) امتیاز تیم هایی که از این پلتفرم ها استفاده می کنند با ضریبی بین 7/0 تا 1 به تشخیص کمیته فنی مسابقات محاسبه خواهد شد.

۳.۱4‌ : مجددا متذکر می‌شود که لیست کامل ابزار و لوازم موردنیاز، مجاز و ممنوعه متعاقبا توسط کمیته‌ی فنی اعلام خواهد شد.

4) بازی

۴.۱ : مسابقه­ی­­ ماموریت غیر ممکن با مرحله‌ی ساخت آغاز می­شود. در آغاز مرحله­ی ساخت، دانش آموزان با ابزار و وسایلشان به محوطه ساخت وارد می­شوند. همچنین ممکن است از طرف برگزار کنندگان نیز به آنها ابزار و وسایلی داده ­شود.

۴.۲ : در ابتدای مرحله‌ی ساخت، ماموریتی را که روبات‌ها باید به انجام برسانند توسط داور به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.

۴.۳ : پس از توضیح داور، زمان سنج شروع به کار نموده و دانش‌آموزان می‌توانند عملیات ساخت روبات را آغاز نمایند. پس از اتمام زمان ساخت روبات‌ها در محل مسابقات قرنطینه خواهند شد.

۴.۴ : در صورتی که کمیته‌ی فنی تشخیص دهد برای ساخت روبات موردنظر به زمانی بیش از یک روز نیاز است، روبات‌ نهایی به چند روبات کوچکتر که هریک در یک روز قابل ساخت باشند تجزیه خواهد شد.

۴.۵ : در نهایت روبات‌های ساخت شده با یکدیگر رقابت کرده و تیم‌های برنده مشخص خواهند شد. (بسته به تعداد تیم‌های شرکت کننده، ممکن است از روش سوئیسی یا حذفی برای انجام مسابقات استفاده شود.)

5) تخلفات و مجازات

۵.۱ : تنها اعضای تیم می­توانند به محوطه‌ی ساخت و محوطه‌ی بازی وارد شوند. اولیا و معلمان باید بیرون از این محوطه بمانند.

۵.۲ : اعضای تیم بدون اجازه­ی داور حق خروج از محوطه­ی ساخت یا محوطه­ی بازی را ندارند.

۵.۳ : هر تیمی که اعضایش دچار تخطی ۵.۱ یا ۵.۲ شود. مجرم شناخته خواهد شد.

۵.۴ : هر تیمی که اعضایش از ابزار و وسایل غیر مجاز استفاده نمایند، توسط کمیته‌ی فنی جریمه خواهد شد. جریمه‌ی درنظر گرفته شده به تصمیم کمیته‌ی فنی بستگی دارد. ( به عنوان مثال کسر ۳۰ درصد از امتیاز یا کسر زمان یا محرومیت).

5.5: رفت و آمد بین تیم ها و داد و ستد وسایل مورد استفاده هر تیم تنها با هماهنگی کمیته ی اجرایی می باشد و تخطی از این موضوع جرم است و برخورد مقتضی صورت می گیرد.

کمیته ی فنی لیگ به عنوان هیئت ژوری مسئول رسیدگی به تخلفات است.

6) شیوه‌ی امتیازدهی

6.1 : شیوه‌ی کامل امتیاز دهی، در فایلی جداگانه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بدیهی است ریز جزئیات امتیاز بندیها در روز مسابقه برای تیم های شرکت کننده تشریح خواهد شد. امتیاز هر تیم در پایان هر روز به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.

7) توصیه‌ها

7.1 : از آن‌جا که برای شرکت در این لیگ به ساخت روبات قبل از روزهای مسابقات نیازی نمی‌باشد لذا توصیه می‌شود شرکت کنندگان در مدت زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات، مهارت‌های خود را در حوزه‌های زیر تقویت نمایند:

- تسلط بر یکی از انواع میکروکنترلرها و یا بردهای Arduino

- کار با برد بورد، بردهای هزار سوراخ و لحیم کاری قطعات الکترونیکی

- کار با سنسورهای دما، نور، تشخیص سیاه و سفید، تشخیص فاصله، تشخیص تماس و ...

- راه اندازی موتورهای DC توسط میکروکنترلر و یا Arduino

7.2 : موارد بالا تنها توصیه‌ی کمیته‌ی فنی می‌باشند و امکان دارد برای ساخت روبات‌ها به سنسورها یا قطعات دیگری نیز نیاز باشد. بنابراین انتظار می‌رود شرکت کنندگان تلاش نمایند دانش فنی خود را در مورد سایر سنسورها و قطعات نیز بالا ببرند.

 

 

 

 

 

گپ و گفتی با شرکت‌کننده‌های عزیز

 

دوستان خوبم سلام!

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

این متن رو برای این نوشتیم که خیلی ساده و خودمونی لیگ ماموریت غیرممکن رو براتون توضیح بدیم.

حتما تا حالا فکر کردید که اکثر لیگهای روبوتیک از یه جهتی مشکل دارن و اونم اینه که همه‌ی بچه‌ها در شرایط یکسانی رقابت نمی‌کنن. یعنی ممکنه بعضیا پروژه‌ی ساخت روباتشون رو خیلی زودتر شروع کرده باشن، یا مثلا معلماشون تو ساخت بعضی از قسمت‌های روبات بهشون کمک کرده باشن. اما توی لیگ ما از این خبرا نیست!!!

لیگ ماموریت غیر ممکن هدفش اینه که تا حد امکان بچه‌ها رو در شرایط یکسان قرار بده و بیشترِ تاکیدش روی خلاقیته. یعنی برای شرکت در این لیگ اصلا نیازی نیست که از قبل روبات بسازید و بعد با اون روبات از پیش ساخته شده توی مسابقه شرکت کنید. فقط کافیه که مهارت ساخت روبات رو داشته باشید و در لیگ "ماموریت غیر ممکن" مسابقات روبوتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر ثبت نام کنید. گام بعدی اینه که یه سری وسایل مثل میکروکنترلر، سنسور، موتور و ... تهیه کنید و با خودتون به محل مسابقات بیارید. در محل مسابقات یه میزکار براتون در نظر گرفته میشه و وسایلتون رو اونجا مستقر می‌کنید. اونوقت ما (یعنی کمیته‌ی داوری) براتون یه مسئله طرح می‌کنیم؛ مثلا می‌گیم یه روبات بسازید که بتونه یه جسمی رو بلند بکنه و یه جای دیگه قرار بده و شما شروع می‌کنید به ساخت همون روبات در محل مسابقات و با وسایلی که همراهتون آوردید. بعد از اتمام مهلت ساخت، رباتاتونو جلوی ما راه میندازید و ما هم طبق امتیاز بندی که روز مسابقات دقیقشو بهتون توضیح میدیم، امتیازاتونو بهتون اعلام میکنیم.

خبر خوب اینه که برگزیده‌های این مسابقه به عنوان نماینده‌ی کشور عزیزمون برای شرکت در مسابقات جهانی روبوتیک FIRA 2019 انتخاب میشن و ان‌شاالله اونجا افتخار آفرینی میکنن.

 

 

سوالات متداول:

-آقا ببخشید، ما دقیقا چه وسایلی باید بیاریم؟ یعنی شما میگین هرچی تو خونه داریم بزنیم زیر بغلمون و بیاریم سر مسابقه؟؟!!

معلومه که کمیته‌ی فنی چنین انتظاری نداره... در داخل قوانین یه سری از قطعات و وسایل مهم و تعداد موردنیازشون آورده شده، اما برای راحتی بیشتر شما، کمیته‌ی فنی در حال تهیه‌ی یه لیست جداگانه ست که حداقل وسایل مورد نیاز برای شرکت در مسابقه داخلش نوشته شده، به علاوه وسایلی هم که اجازه‌ی آوردنشون به محل مسابقه رو ندارید توی اون لیست مشخص میکنیم. تلاش ما اینه که تا روز جمعه مورخ 15 دیماه 1396 این لیست رو روی سایت قرار بدیم.

- آقا اون روباتی که میگین باید بسازیم باید تو یه روز ساخته بشه؟ آخه سخت میشه اینجوری...

بذارین یه چیزی بگم که خیالتون راحتِ راحت باشه: اگر روباتی که قراره ساخته بشه، در حدی نباشه که دانش‌آموزها بتونن تو یه روز بسازنش، فرآیند ساخت روبات رو به چند بخش تقسیم می‌کنیم و ازتون می‌خوایم که طی چند روز روبات مورد نظر رو بسازید. بنابراین نگران این مسائل نباشید.

- از نظر سنی چجوریه مسابقات؟ یعنی کلاس چندمیا میتونن شرکت کنن؟

این شد یه سوال خوب و اساسی!
ببینین لیگ ما دو بخش کلی داره:     1- بخش پرایمری     2- بخش سِکندِری

بخش پرایمری برای بچه‌هایی در نظر گرفته شده که از نظر سنی کوچکتر هستن، کسانی میتونن تو بخش پرایمری شرکت کنن که کمتر از 14 سال تمام، سن داشته باشن. یعنی چی؟ یعنی متولدین 29 اسفند 1383 به بعد.

اما بخش سکندری اساسا برای بچه‌های بزرگتر در نظر گرفته شده. تو بخش سکندری بچه‌هایی که کمتر از 19 سال تمام سن دارن میتونن شرکت کنن. یعنی متولدین 29 اسفند 1378 به بعد. البته اگر بچه‌های کمتر از 14 سال هم دوست داشته باشن میتونن تو بخش سکندری شرکت کنن، اما واضحه که بچه‌هایی بیشتر از 14 سال فقط میتونن تو بخش سکندری شرکت کنن. توجه کنین که این محدودیت سنی برای همه‌ی اعضای تیم وجود داره. یعنی حتی یه تیمی که سه تا عضو کمتر از 14 سال و یه عضو بیشتر از 14 سال داره فقط میتونه تو بخش سکندری شرکت کنه. در ضمن یک نفر نمیتونه توی دو لیگ به صورت همزمان شرکت کنه و یا در دو تیم به صورت همزمان حضور داشته باشه.

- جایزه‌ش چیه اونوقت؟

هر کدوم از لیگ‌های پرایمری و سکندری روبات‌های مختلفی خواهند ساخت و بنابراین برندگان خاص خودشون رو دارن. به تیم‌های برنده جایزه‌ای با ارزش تقریبی 5 الی 15 میلیون ریال اعطا خواهد شد. امکان وجود جایزه های بیشتر هم وجود داره...

-خب حالا اگه ما بیایم و برنده نشیم چی؟ چه فایده‌ای برامون داره؟

دغدغه‌ی اصلی همه‌ی ما در کمیته‌ی فنی اینه که لیگ رو طوری برگزار کنیم که همه‌ی بچه‌ها علاوه بر اینکه مسابقه میدن، چیزهایی هم یاد بگیرن. بنابراین تلاش می‌کنیم که در حین برگزاری مسابقات، تعدادی معلم روباتیک و الکترونیک در محل کار دانش‌آموزان حضور داشته باشن و به همه‌ی بچه‌ها کمک کنن. البته کسانی که میان از اعضای کمیته‌ی فنی هستن و هر چیزی رو که بخوان آموزش بدن یا در موردش راهنمایی کنن حتما به همه‌ی شرکت کننده‌ها میگن که عدالت هم رعایت بشه. بنابراین حتی اگه هیچ مقامی هم کسب نکنید، این مسابقه براتون مثل یه کارگاه عملی 5 روزه‌ی روبوتیک خواهد بود. چون تجربه ما میگه که اصولا در حین ساخت پروژه ست که یادگیری حاصل میشه.
یه فایده ی دیگه ای هم که داره اینه که هیچی نباشه شما توی یه مسابقه با استاندارد جهانی شرکت کردین و تجربه ی مسابقه دارین...

-مسابقه انفرادیه یا میشه تیمی هم شرکت کنیم؟ اگه میشه تیم داشت، تو هر تیم چند نفر میتونن باشن؟

تو این لیگ هم میتونید به صورت انفرادی شرکت کنید و هم به صورت تیمی.(ترجیحا تیمی بیاین که همکاری گروهی داشته باشین با هم، چون وقتی بزرگ شدین و خواستین یه کار خیلی خفن کنین نیاز دارین یه گروه داشته باشین و با هم خیلی خوب کار کنین) تعداد اعضای تیم‌ها هم بستگی به زیربخشی که توش شرکت می‌کنید داره. اگه تو بخش پرایمری شرکت می‌کنید، تیمتون حداکثر میتونه 4 نفره باشه و اگه تو بخش سکندری شرکت می‌کنید حداکثر 5 نفر رو میتونید به عنوان یه تیم به ما معرفی کنید.

-تو محل مسابقات و در حین ساختن روبات میتونیم از اینترنت هم استفاده کنیم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود نداره و استفاده از اینترنت و تلفن همراه در حین مسابقات ممنوعه...

اما شاید در سال‌های آینده و دوره‌های بعدی چنین امکانی رو فراهم کنیم. خبر دقیقشو نزدیکای شروع مسابقه بهتون خبر میدیم...

-تو محل مسابقات میتونیم از کتاب و جزوه هم استفاده کنیم؟

بعععععععععععله!!! استفاده از هر گونه کتاب، جزوه، دیتاشیت، آموزش و ... در محل مسابقات کاملا مجازه و خیلی هم کار خوبیه...

-من یه چیزایی از روباتیک میدونم، چندتا روبات ساده هم ساختم. به نظرتون میتونم از پس این مسابقه بر بیام؟

اولا که "خواستن توانستن است". ثانیا فرض ما بر اینه که شماها ساختن روبات‌های معروف و ساده‌ای مثل روبات خط یاب، نوریاب، آتش نشان و ... رو بلد هستید و با همین فرض سوالاتمون رو طراحی می‌کنیم. بنابراین اگر تا حالا این روبات‌ها رو ساختید و به روش ساختشون مسلط هستید، قطعا توصیه می‌کنیم که تو این لیگ شرکت کنین. اما اگه چنین روبات‌هایی رو نساختید، باز هم توصیه‌ی ما اینه که تو لیگ شرکت کنید. می‌پرسید چرا؟ به خاطر این که معمولا تو این فضاهای رقابتی آدم کلی چیز یاد میگیره، از طرفی ما هم تو محل مسابقات حضور فعال داریم و سعی می‌کنیم به تمام سوالاتتون پاسخ بدیم و حتی بعضی چیزهای کوچیک رو هم بهتون آموزش بدیم. بنابراین این لیگ رو صرفا به صورت یه مسابقه نبینید بلکه به عنوان یه کارگاه آموزشی ببینید که مسابقه هم داره...

خب دیگه... حرفامون تموم شد. امیدواریم که این نوشتار به دردتون خورده باشه. اگه هر سوال یا ابهامی داشتید حتما به ما یه ایمیل بزنین تا در اسرع وقت جوابتونو بدیم. به امید خدا به زودی در محل مسابقات میبینیمتون. تا اون موقع خدا یار و نگهدارتون!

 






1

برگزار کنندگان

 

حامیان معنوی
 

 

حامیان اصلی

Organizers

 

Educational Partners

 

Partners

previous autcup